miércoles, 16 de marzo de 2016

La casa del Dr. González Aguilar

Ahier istivu echando una estáa con una antigua eermera de 94 años nacía de Sanander.

Cuntomi que bía un médicu d´isquierdas ena Casa de Salú Valdicilla (CSV), cumunista criía qué, llamáu Juan González Aguilar, qu´era ricu y que vivía ena casona ircía por tras de la autual calli Panamá, nel Sardineru, al pie de Piquíu. La casa es de bandera. El Dr. González Aguilar ajuyó n´agostu del 37 persiguíu polos rebeldis. Murió n´Argentina.

¿En qué situación quedó cá González Aguilar? ¿Juéi la sú casa incautáa? Si lu juéi, ¿de qué móu?

Inórolo.

Pero nu soy pa evitar que me venga a la cabeza cá Matilde de la Torre, en Cabezón de la sal, tuvía acupáa por unu de los boronos.

Cá González Aguilar estuvu cierráa daqui años. Enos cincuenta una familia l´acupó: nu vo a dicir el sú llamatu; es corrutu enti los vicinos. A esta familia en Sanander se la tien, o tinía, por contrabandista. Lo qu´estoy dijendo es de jaz sesenta años o más. Hui los sús hereos son surfistas arrecunucíos, libris de culpa, entós (amás, prautican el peace and love). Contrabandista daquella era un estrapirlista a hucias del estáu, un estrapirlista col estáu por tras. Y pa tener al estáu jirmando ya sabemos qué tocaba ser.

¿Cómu allegó esta familia a acupar la casa del Dr. González Aguilar? Prigunto a la antigua eermera, 94 años lúcidos, y sunríi.

No hay comentarios:

Archivu del blog