viernes, 10 de mayo de 2013

L´hombre´l tiempu

Estaba l´otru día veendo El Tiempu en casa los mis padres (a mí se me ha escacharráu la tele) cuando caí ena cuenta de que el discursu enjaretáu pol hombre´l tiempu prevalez sobre los mapas conos sus soles, nublaos y jalopos.

Los mapas tresmitin l´idea de neutralidá, de que son tresparentes, pero no es asina. Cumu dejaría escrito un graffiteru: "el discursu manda".

L´hombre´l tiempu diz que va a entrar una tormenta pol Cantábricu que va a alcanzar el centru pola tarde. De resultas, el Cantábricu y el centru de la pinínsula apaecin en el mapa cripìos de nublaos, cuando se supón que los nublaos sólu van a alcanzar el centru pola tarde. Los nubláos de la mañana en el Cantábricu y los de la tarde en el centru apaecin ensembles porque l´hombre´l tiempu enjareta un discursu y dispués acabildra los mapas cumu puée, abregonándose más o menos de la rialidá, esapartándose más o menos d´ella.

Es anecdóticu, lo sé, inclusu propiu de fatos cumu yo, porque tul mundo sabi que los mapas son representaciones de la rialidá que resmean intencionalidá, no la rialidá mesma, pero qué güenu es recordar que si el discursu combla los mapas del tiempu, qué no pasará con tolo demás.

No hay comentarios:

Archivu del blog