domingo, 3 de marzo de 2013

Si estás en peligru grita fuegu

Pasiaba antihier pola plaza l´Ayuntamientu de Santander cuando me trespón a tóo trapu un cochi de pollecía que apara a dos chiclanes de no más de venti años que diban por lantre de mí. En metá la plaza, qu´estaba cripía genti, salin tres pollecías que, arrodiándolis, lis pidin el DNI, que pusieran dencima el capó tolo que llevaban enos bulsillos... un escarniu públicu atal. Probes chavales. Vistían fatos d´isquí dellas tallas grandes, qu´es cumu se visti abora enos barrios populares de Santander. Cudo que pa la pollecía de Santander vistir asina es razón suficiente pa llevati a cumisaría (pijos de Santander, no olvidéis cambiavos de ropa de la que bajéis de la estación d´isquí).

Hará abora un añu que tuvi la oportunidá de cunocer a un chicu de barriu duru de Santander, La Gándara, unu de tantos. Era un magu de la enformática. Tinía un códigu d´honor almirabli. Los sús güelos eran de La Montaña, cumu los míos. ¿Qué será de él? ¿Lu habrán mitíu ya na cárcel o el sú fatu d´isquí, a ojos de la pollecía, tuvía no da la talla?

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Yo tamién tuvi de parecé-las gracias de la pulicía. Apará-mi pola calli porqui sigún ellus paicía suspechusu. É-lu normal en Sanander. A muchus chiclanis lis tien pasáu.

Paulu

P.D.: ¿pollecía? ¿di undi lu saquesti? qué guapu palabru.

Serrón dijo...

"Pollecía" lo he tomáu de la literatura costumbrista. Tien la consideración, al mí móu de veer, de arcaismu, cuando no de vulgarismu. Mejor pulicía o policía.

Archivu del blog