martes, 22 de enero de 2013

San Martín de Bajamar rotu

Están esborregando las navis de San Martín de Bajamar. Son las antiguas navis de los carpinteros de ribera de Santander (solu queda unu en Cantabria, ya jubiláu, al otru láu de la badía). Van a ercer un nuevu puertu deportivu a hucias del mundial de vela de 2014, el mismu que sirvi de sía* al Bancu Santander pa ercer sú Centru de Arti Botín.

Cudo que toos tenemos fotos jechas n´esti esgonci la ciudá. Es unu de los pocos núclios duros de Santander, un esgonci que resmea identidá polos cuatru costaos. No vo a colgar fotos mías, porque no añidiría náa a lo dicho. Lo que vo a jacer es enlazar con una página ena que se muestran joyas jechas con piazos de cirámica alcontráos ena antigua playa de La Filomena (onde apaició claváu el bastón de la ciudá tré-la "explosión del vapor cabo machichaco" ena que apatuscó l´alcaldi), playa que, camiento, tamién va a esapaecer. La página en custión está aquí.

*"Sía" es palabra asturiana col senificáu en castellanu d´"excusa". "Excusa" es una palabra que no parte náa con nós, no encaja de dengún móu en montañés. Prefiero emplear la variante asturiana (a fin de cuentas, prima hermana muestra), variante que, por ciertu, enlaza col puertu "La Sía" o col arcaismu cántabru "exida".

No hay comentarios:

Archivu del blog