lunes, 31 de enero de 2011

Intelectuales

Antier dicía un escritor egipciu ena radiu qu´el pueblu ha habláu y que los intelectuales lo que tienen que jacer es... desplicá-las palabras del pueblu, es dicir, los intelectuales no tienen qu´escuchar, no, lo que diz el pueblu, los intelectuales, güenos demiurgos ellos, lo que tienen que jacer, en opinión d´esti escritor, es desplicá-lo q´el pueblu quier dicir, porque el pueblu, sigún paez, no es pa jacesi entender sin intrépites.

Pero que li pergunten a Mubarak si entendió o no.

sábado, 29 de enero de 2011

Claves personales

Que me sienta tan cerca de todas las cosas yo creo que es lo que explica mi gusto por las metáforas.

Oda al sol

oooooooooda.

Blanck

He durmíu tan mal y pocu que no he teníu tiempu ni de que me salgan magañas.

viernes, 28 de enero de 2011

Cómo ha llovido que hasta los naranjales han florecido...

Corto y pego declaraciones de Revilla n´EDM d´hui:

"Me parece muy bien el Estado de Derecho, que los jueces hacen Justicia y que tenemos que acatar las leyes, pero también debieran de pensar un poco en lo que es el interés general, en una región sin agua".

jueves, 27 de enero de 2011

Bitresvase

No vo a dicir aquí si me paez bien o mal la sentencia de l´Audiencia Nacional contra el Bitresvase Ebro-Besaya que se dió a cunocer ahier.

Sólu señalar la manipulación de que ha síu objetu la noticia n´El Diario Montañés. Han cortáu y pegáu fragmentos de la sentencia pa que paeza que diz lo contrariu de lo que diz. Literal: "La sentencia, divulgada por Efe, califica la incidencia de la obra como mínima en el primer ámbito y como nula en el segundo". No, señores, no. Es la evaluación d´impactu ambiental elaboráa pol organismu que promueve la obra quin diz que ésta tien impactu mínimu y nulu ena zona d´Especial Proteición de las Aves (ZEPA) del Pántanu del Ebro y el Lugar d´Interés Comunitariu (LIC) del Pas, respectivamente. Lo que diz la sentencia es que en dengún sitiu se argumenta esi hipotéticu impactu mínimu y nulu qu´el organismu implicáu diz que tien la obra de la que él es responsable.

Mala pinta tien. Cuando tien de manipular, mala.

Los pulíticos dicin que la sentencia negativa respuende a un meru defectu de forma. Sí, a que se lis ha olvidáu jacé-la evaluación d´impactu ambiental. Casi náa.

lunes, 24 de enero de 2011

1964

Huelga en 1964 en Nueva Montaña (Los Corrales de Buelna). Es la primer huelga ilegal del franquismu en Cantabria y una de las primeras d´España. La jirma el 95% de los obreros.

Los Corrales de Buelna es el mesmu núcliu que tien ena autualidá una de las mayores concentraciones de nombres franquistas enas sús calles.

domingo, 23 de enero de 2011

Copy

Me entero de que MundoReal es una marca registrada.

viernes, 21 de enero de 2011

Cuchares de maera

Estuvi a finales de la semana pasáa en Madrid y tuvi ocasión d´entrar ena tienda que tien Muji, firma japonesa, en Fuencarral.

Lu que más me gustó: una cuchar de maera cuzpía a la de muestros pastores.

A güen siguru a estas horas un broker madrileñu está almorzando tan guapamente un cuencu cereales (las pulientas de tola vida) nel sú despachu de la Castellana cona cuchar de maera de Muji. Y criéndose, éso, rompeor.

jueves, 20 de enero de 2011

D´albarcas y tontos

Tomáu d´una entrevista a Revilla nel XLSemanal de la semana del dos al ocho d´eneru de 2011 (la nigrita es mía):

"Yo me encuentro bien en todos los ambientes, no tengo problemas. Aunque haya calzado albarcas muchos años, yo no hago ningún ridículo y puedo hablar de muchos temas con conocimiento. La mayoría de la gente es normal, aunque por el mundo anden sueltos una cantidad de tontos... [se ríe]".

"Aunque haya calzáu albarcas..." ay, mí madre, pero dende qué complejos parla esti hombre. Contrastái, por favor, conas palabras cripías d´orgullu conas que Manuel Llano se refier a sú paisanu Augusto González de Linares: "El hombre que anda en albarcas y parla con los pescadores". Son, pa esti escritor, y probablemente tamién pal naturalista, más que títulos nobiliarios. Eran otros tiempos y, sobre tóo, eran otras personas más dinas de respetu que´l muestru presidente.

Emigrantes

Qué de la rica nave gótica sin los contrajuertes de juera.

domingo, 16 de enero de 2011

Rialidá al cuadráu

Un artículu dedicáu a rialidá aumentáa que lií jaz un tiempu, aquí.

Y otru apaicíu, aquí.

Papelorios

Estoi hiciendo limpieza de papeles y alcuentro una servilleta (mí soporte prefiríu) onde tengu escritu: "más altu qu´el megudía". No séi si es míu o no. A güen siguru, no.

Cupiones

Saski - Naski es una tienda de San Sebastián que merca ropa tradicional. Y no es sólu pa vistir a grupos de danzas. Tamién tien a la venta ropa pa vistir nel día a día, ropa de calle: pañolones, esparragatas, rebecas, chaquetones a cuadrines rojos y coloraos, ect. Y, sigún paez, no li faltan clientes, anantes bien, los tien abondu. Es una idea a importar.

Al menos

En Santander no hay Mc Donalds.

En Cantabria no hay cartelones col toru d´Osborne.

Asina que, no mos quejemos, que tóo puei dir tuvía a peor.

viernes, 7 de enero de 2011

Días naturales

Archivu del blog