domingo, 17 de abril de 2011

Perru - lobu

Un paisanu cabuérnigu me hablaba con orgullu d´una raza de perru que él consideraba autóctona del valle: el perru - lobu. Me lu describió, aunque no m´alcuerdu de sús caralterísticas. De cuando domesticamos al lobu, dicía.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Con permiso, en castellano. En la zona de Arredondo no era difícil ver hace algunos años (igual todavía...) perros 'alobados', mestizos de perras en celo cogidas por lobos durante alguna 'excursión' por los alrededores.

Anónimo dijo...

La mí güela parlaba del "lobu" u "perru-lobu". Tamén tengu vistus anuncius nel Intercambio de perrus lobus que si vendin. Y nel libru sobri la Tudanca de Cantabria Tradicional paicía nuna fotu una mencion al "loberu" cumu raza autóctona de perru de carea.

Paulu

Anónimo dijo...

En Socabarga va pocu estuvi yo nuna cuadra (güenu, más bien una estabulación) ondi tienin un perru-lobu de los de tola vida. Guapísimu.

Trenti.

Uhanu dijo...

Exacto, hace ya diez años, en Socueva, subiendo de Arredondo al nacimiento del Asón me encontré un perro bastante imponente, le pregunté a un paisano si era cruzado con lobo y me dijo "que bien lo viste" :).

Serrón dijo...

El paisanu era´l carteru de Correpocu, que vivi en Sopeña, por si alguien quier dir a sú escontra y preguntali pol asuntu en custión.

Archivu del blog