sábado, 30 de abril de 2011

MAS

El Muséu de Bellas Artes de Santander inaugura nombre y coleición estable. Dende ahier se llama no sé qué que se resume conas letras capitales MAS (sin tilde). Sigui asina la tendencia tan de moda (jaz dellos años) de poner a tóo nombres largos pa dispués acortalos n´una riestra de mayúsculas: MACBA, CCCB, CAC, ect. La coleición tampocu no sé muy bien lo qu´es. Pa muestra val un botón:

Nel rellanu del primer pisu han asejáu dos piezas: un volume informe sobre el que se proyecta una cara asquerosona que parla n´inglés (que es más aparente) y, mirando, una escultura del gran (y carismu) escultor catalán Jaume Plensa. Esta escultura es potente (Plensa trebaja muchu cona idea del lenguaje cumo savia vital de la rialidá), pero si se pon en relaición cona vidiuescultura de la cara babiante, pues, la verdá, pierde tola juerza que pudiá tener (se trespón del individuu contemplativu al espectaor). Esta interferencia ente piezas es norma nel MAS: las hay güenas, pero pierden ena relaición que caltienen ente sí. Y ésto no es problema suyu, es dicir, de las piezas, sino del curator (lo ponemos tamién n´inglés pa no ser menos) que se jaz demasiáu presente pa lo pocu que (paez) tien que dicir.

Es necesariu entainar itinerarios desplicativos que apurran a los visitantes lecturas tresversales de la coleición (de géneru, paisaje, identidá, etc., es dicir, de la problemática contemporánia que se supón refleja l´arte autual, que pa eso se li pon l´aljetivu de contemporániu y no porque -muchas- estén jechas con pichiglás, cumo la vidiuescultura del lumiagu parlataneru). De no jacelo, las piezas amejarán joyas sin corona, muy guapas, pero toas regüeltas n´un cajón.

No hay comentarios:

Archivu del blog