jueves, 27 de enero de 2011

Bitresvase

No vo a dicir aquí si me paez bien o mal la sentencia de l´Audiencia Nacional contra el Bitresvase Ebro-Besaya que se dió a cunocer ahier.

Sólu señalar la manipulación de que ha síu objetu la noticia n´El Diario Montañés. Han cortáu y pegáu fragmentos de la sentencia pa que paeza que diz lo contrariu de lo que diz. Literal: "La sentencia, divulgada por Efe, califica la incidencia de la obra como mínima en el primer ámbito y como nula en el segundo". No, señores, no. Es la evaluación d´impactu ambiental elaboráa pol organismu que promueve la obra quin diz que ésta tien impactu mínimu y nulu ena zona d´Especial Proteición de las Aves (ZEPA) del Pántanu del Ebro y el Lugar d´Interés Comunitariu (LIC) del Pas, respectivamente. Lo que diz la sentencia es que en dengún sitiu se argumenta esi hipotéticu impactu mínimu y nulu qu´el organismu implicáu diz que tien la obra de la que él es responsable.

Mala pinta tien. Cuando tien de manipular, mala.

Los pulíticos dicin que la sentencia negativa respuende a un meru defectu de forma. Sí, a que se lis ha olvidáu jacé-la evaluación d´impactu ambiental. Casi náa.

3 comentarios:

Serrón dijo...

Ya hay unu nel foru digital de EDM que ha picáu. Es un tal Paco que diz: "¿Que estamos revolviendo? La sentencia dice IMPACTO MÍNIMO, y que el estudio NO lo debió de hacer el Gobierno, pero el estudio es bueno. Afán de protagonismo de arca, no hay otra cosa".

Serrón dijo...

Y se me pasó por altu el subtítulu de la noticia: "La sentencia no amenaza de momento el abastecimiento de agua a Santander y su entorno, ya que puede recurrirse ante el Tribunal Supremo". Toma ya. La sentencia no pon en riesgu que los santanderinos podamos siguir bibiendo augua. ¡Menos mal! Es de traca.

Anónimo dijo...

ARCA se ha convertido en uno de los pocos escollos que tiene que salvar la casta esta mampirescu para ejercer la dictadura de cercanías, tuneada de autonomía, en que se ha convertido la administración regional.

boranek ait tuda, de la kabila de la tila

Archivu del blog