lunes, 31 de mayo de 2010

Construendo una intidá (9)

Aquí, aunque sobre tóu ena capital, regamos las flores de las jardineras con augua de coloña pa que agüelan bien.

sábado, 29 de mayo de 2010

Construendo una intidá (8)

Aquí, l´alministración pon herba artificial cerca de los ponederos de los pájaros pa que los niales nu seyan de prásticos de colores chillones y que asina nu aféin el paisaje.

viernes, 28 de mayo de 2010

-...-

Estoi col alma a los pies.

Apreto las cordonillas.

jueves, 27 de mayo de 2010

Viksraitis


Estuvi esti sábadu ena feria MadridFoto y ena galería White Space de Londres cunucí la obra de Rimaldas Viksraitis. Sólu el catálogu me custó cuarenta euros. Buscailu por internet porque es un fotógrafu clave. Vos pongu una fotu pa espertavos las ganas. Disfrutái.

lunes, 24 de mayo de 2010

En castellano

Estaba desayunando mientras escuchaba la Ser y de repente salta un anuncio de la Vicepresidencia de Cantabria sobre las medidas que se están tomando contra la violencia de género. Ha sido el horror: han repetido el nombre de Lola Gorostiaga unas treinta veces. Propaganda pura, que no información ciudadana, pagada con dinero público. Además en relación con un tema tan importante como es la violencia de género. De auténtico escándalo. El anuncio ha durado unos cinco minutos, o sea, que ha costado un pastón. Me temo que Fraile y Blanco, ahora que se acercan las elecciones y todo se acaba, está llenando las arcas todo lo que puede y un poco más con la excusa de dar publicidad (imagino que no más, o tal vez sí) a estos subnormales del ex-PSOE de Cantabria. Es lo que ellos dicen de puertas para adentro: ante el bajón de votos, lo que falta no es más acción política, sino más propaganda. Nos tratan como a borregos. Pero los que van a salir trasquilados son ellos.

sábado, 22 de mayo de 2010

Desvelarte

Ideya pal cuncursu d´arte públicu Desvelarte: tirar daque colchonetas con forma de tajurones d´esos que gastan los críos en veranu al pie de la escultura de los raqueros ena machina de Santander, y atalos al fondu pa que no se los lleve la marea. Los tajurones (de la "moernidá" y el desarrollismu a tóu coste) a los pies de los raqueros (iconu identitariu santanderense) que van a dase un cole ena badía.

jueves, 20 de mayo de 2010

Fin de fiesta

En cuantas el sol se consuma los planetas dejarán de bailar a sú rote y muriremos toos tericíos.

miércoles, 19 de mayo de 2010

Puntu ceru (otra vez)

Abajo del bus conas piernas tumicías. El cundutor mos dá vetincincu minutos d´estáa. Salgo de la estación. Estoi ena calle Madrí de Burgos. Ena esquina, la sée que tien el bancu Santander ena ciudá. Qué cruz de caminos: de ónde vengo, ónde estoi y a ónde voi, tóu al mesmu tiempu, me digo.

martes, 18 de mayo de 2010

Tubos

Dos críos c´un tubu de prásticu. Unu de los críos se lu pon ena boca y habla. L´otru lu tien puestu ena ureja y diz: "Nu sientu náa". Ésti lu cueji y jorrica, lu arreguz cumu´n péritu que compreba sú mogura, y, a la final, da en mirar pol tubu: "Nu véu náa", diz. Y es que hai amores imposibles.

lunes, 17 de mayo de 2010

Sender

Escribi Ramón J. Sender en "Toque de queda", sú últimu libru anantis de murir:

Nel parqui se acerca un críu de dos años sonriendo. Lu acariciu y li pregunto cómu se llama.

- Efraín.

Pero diz Epraín, porque al simen de los germanos de Silesia y los vascos nu es pa pronunciá-la efe. Aunque entá nu jaz d´esa dificultá un mutivu de diferenciación tribal porque esa clas de tontos nu naz sino que se jaz. Y lleva tiempu.

viernes, 14 de mayo de 2010

Lengua de signos

Quita, quita, li digo, déjami abrí-l´avellana a mí. Cueju la piedra y, chas, dun sólu guelpi secu l´abru. Las cascarijas tou alredor de la carni brancu de la avellana, rotas cumo restos dun naufragiu minúsculu. Tengo la manu jecha p´abrir avellanas, digu tóu güecu. Ella acaricia mí mijilla.

jueves, 13 de mayo de 2010

Construendo una intidá (7)

Aquí, cuando podan los árbules, quedan cumo cirillas.

miércoles, 12 de mayo de 2010

Construendo una intidá (6)

Aquí los papelis nu cortan (cuántu lija un corte dáu col filu dun papel, por minúsculu que seya´l corte) porque siempre están blandengues pola humedá.

lunes, 10 de mayo de 2010

Chas!

Estoi hiciendo cola pa pagar ena caja del supermercáu. La chica que tengo delantre pon ena cinta tresportaora de la caja: un vinu brancu de lu güenu, dos bolsas de precebías (la cosa pinta bien), una lata d´azaitunas rellenas d´anchoba (bien, bien) y... una tableta de chocolate brancu pa niños (ya se li vinu abaju la nochi).

domingo, 9 de mayo de 2010

Construendo una intidá (5)

Aquí nu gastamos curtinas porque cunducin a la confusión: "Oi, ajoña la niebla o es que están las curtinas echáas", es una pregunta corruta. Preferimos las contraventanas.

sábado, 8 de mayo de 2010

Construendo una intidá (4)

Aquí, cuando jugamos a las alturitas nu val echase al suelu y subí-las piernas, porque, cumo´l cielu siempre está ñubláu, se mos mojan los pies y tol mundu sabi qu´es polos pies, amás de pola cabeza (de í las goinas con rabu que jacin amejamos a manzanas), por onde entran los fríos.

viernes, 7 de mayo de 2010

Construendo una intidá (3)

Aquí, l´azúcara siempre está apegotáu pola humedá. Por eso es frecuente echar dientru l´azucaer unos granos d´arroz. Azúcara con arroz, entós (y a veces tamién mejíu con jurmigas).

jueves, 6 de mayo de 2010

Decidí nu gulver a escribir nesti blogue hasta que nu pasara tanta tiempu cumo pa olvidá-la clave d´accesu. Pero cumo es un contrasintíu (si la ulvíu nu vo a poder escribir más), aquí estoi de nuevu, aunque sin juerzas.

Archivu del blog