martes, 28 de diciembre de 2010

Allanando el caminu al esenimigu

Hay una empresa d´estandarización d´hogares, IKEA, que ha puesto en marcha una campaña que me gusta polo que tien d´actualización de la tradición: KNUT. El iconu qu´identifica la campaña es un árbul de Navidá caendo. Sigún la versión qu´ellos vendin, tre-la Nochigüena, los suecos tiran los adornos navideños pola ventana. No sé si es fiel a la rialidá o no. Probablemente tiren daque más que los adornos navideños. Probablemente, tamién, tiraban más que tiran, pero güenu, lo dejo asina, no vo a poneme a buscar pa confirmalo o desmintilo.

El casu es que en Santander, en llegando la Nochivieja, se tiraba pola ventana tola cristaliría que bía íu rompiéndose durante l´añu que concluía. N´otras partes tengo entindíu que lo que se tiraba eran ollas de barru y, en general, tolo vieju que bía en casa. Es una tradición, ésta, la de nós, mielga de la sueca.

Pero los suecos son los ricos y mosotros los catetos. Perra suerte la nuestra.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Una perguntuca: pa ti, ¿quién es el esenimigu?

Serrón dijo...

Los suecos ya no puein tirá-los adornos navideños pola ventana sin pagar a IKEA.

Imagina que, tres muchu esjuerzu, el cántabru se pon de moda y que entós vien una multinacional, lo patenta y molo levanta. Lo dicho: perra suerte la nuestra.

Archivu del blog