viernes, 20 de marzo de 2009

lunes, 16 de marzo de 2009

Erre qu´erre

Lo güenu de los gestos repetitivos es que nunca sabis si los has jechu o no y cuasi siempre se quedan sin jacer.

jueves, 12 de marzo de 2009

La paz de los muertos

¡Guerra o Paz! gritaban los vijaneros ena raya. Una cruz al par del caminu atestigua que no siempre juéi paz, que a veces tamién tocó guerra y matase.

Abora no. Abora dicimos "¡Truco o Trato!" cumu vemos que se jaz ena tele. Y naidi muer porque es imposible. Tampocu se puei mojar l´augua ni el vientu puei aventase.

miércoles, 11 de marzo de 2009

No es lo mesmu

Un güen amigu esapara ente cultura y entertaiment. La primer inguisa l´aición. El sigundu, l´apoltronamientu.

martes, 10 de marzo de 2009

Libru

Vo a pidir un favor cumu quin echa al mar un botellucu con un mensaje dientru: acaba de publicar un libru Rafael Pérez Llano, nietu de Manuel Llano. Es rialmente asombrosu. Titúlase “Zinderneuf y otras experiencias”. Está a la venta en www.lulu.com al preciu de diez euros en papel y tres euros si lu escargas a la tu cuenta de corréu eleutrónicu. Pol momentu no quier ponelu a la venta en librerías. Esti dumingu hiciéronli una entrevista güenisma nel diariu El Mundu.

Por favor, difundíilu.

Abora lo séi: los genes de Manuel Llano, los mesmos que los del su nietu, son libertarios.

lunes, 9 de marzo de 2009

Cumu´n críu con zapatos nuevos

Apretó tan juerte las cordonillas que no era p´alendar.

domingo, 8 de marzo de 2009

Alibiestráu

Durmo a estrincones: abora una remesa, dimpués otra y asina jasta que pon puntu final el pínfanu del espertaor, que más qu´espertar, atronilla. Un sueñu repetitivu, tantu que lo tengo por zuna: que nel qu´abora estoy recuerdo una idea d´interés que tuvi nel anterior, pero que cuando espierto no soy p´alcordar. Y no séi qué me da más rabia, si no recordar la idea d´interés o el sueñu cona alcordanza de lo soñáu. Pal casu es lo mesmu. El pínfanu del espertaor es l´avanzadilla de un día que se aprejenta, una vez más, alegueru.

jueves, 5 de marzo de 2009

Influencias

L´UNESCU mos recunoz: el cántabru está al reslay de l´acabación, qu´es pocu menos que no estar.

Cumu hay della genti que diz que hago pocu pol cántabru, que es muy cómodu asejase a escribir n´internet, vo a intentar una aición direuta y redimime: aprovechando la mi amistá con Buenafuente (juí quin li recomendó dir a cumer a El Riojanu cuando vino al Palaciu de Festivales de Santander, pa quin no lo sepa), vo a pidili que li pergunte a Revilluca nel próximu programa alredor del cántabru y, más concretamente, al ite l´informe de l´UNESCU pa veer si asina es pa enterase y jaz angu, onqui seya no molestar.

miércoles, 4 de marzo de 2009

Desinta

No, aquí a la torta de pan no se la cunuz asina. Desinta es enos pueblos d´allá ribones, pero no aquí. Y me lo dicin ena panadería de Polientes, conos uíos taponaos pol altor.

A lo que paez, Valderredible tien una riestra de pueblos que llevó el vientu y por àhi andan, ena estratosfera, conos vicinos cumiendo desintas a triscapelleju. Las migas de pan que cain las cuegin los pájaros al vuelu.

Por ciertu, amás d´estar güenisma, la su etimolugía es un misteriu atal, al menos pa mí. ¿Quiciás de una panadera llamáa Sinta? No me lo supieron dicir.

martes, 3 de marzo de 2009

A pares

En Bustillu del Monti (Valderredible) dicin "aujeteros" y "cordonillas" pa referise a los ajueros y cordones de los zapatos, respectivamente.

lunes, 2 de marzo de 2009

Cambiu climáticu

Qué calor, diz. Y arrespuende otru: es porque el cielu trucó a sur. Cumu si la cúpula celeste girara a placer.

Archivu del blog