martes, 27 de enero de 2009

Deconstruyendo a Mark Anu

La edición local d´El Mundu d´hui aclara el casu del muséu de prestoria de Santander. Ena seición "Cultura", qu´es onde tien d´estar. El Diariu Montañés, más qu´informar, da´l su apoyu a Mark Anu, cumu no pudía ser d´otru móu. Y lo jaz ena seición de "Cantabria" porque la de cultura resérvanla p´actos de relumbrón, premios, cumías d´hermandá, convocatorias de la Fundación Botín, ect.

He recibíu un corréu. Es de un lector d´El Diariu Montañés en digital. Disque anochi ya estaba la nuticia colgáa y qu´envió un comentariu que hui ya no está, que se lo han quitáu. El comentariu que al lector se li jaz censuráu es el siguiente:

"Lo de siempre: los consejeros no firman, los consejeros presionan a los técnicos para que éstos firmen lo que a los primeros conviene y luego poder lavarse las manos. Lo sé de primera mano. Lo de este hombre es de vergüenza. Y la foto, con las manos en los bolsillos, también."

Fírmalo Lín el Pejín. Mejor enos bulsillos que´enas arcas públicas, añado yo. En fin, queda dichu.

sábado, 24 de enero de 2009

Probetucos

Pus sí, tenía de pasar: ena edición digital del diariu Públicu d´hui, sábadu 24 d´eneru, puei vese un vídiu humillante. Efectivamente: Revilluca hiciendo el micu en un bar. Y tuvía peor: hiciéndolo pa Buenafuente & Cía, que ríin cumu señoritos pasando un güen ratu a costa del tontu del pueblu de turnu. El títulu del vídiu no tien esperdiciu: "Miguel Ángel Revilla, dando la nota". Fenómenu mediáticu, sí, ya... es cumu cuandu el matachín llama guapa a la vaca que va a sacrificar pa que se quede tranquila y no proteste al clavali el cuchillu nel gargüelu. Qué probe hombre... Qué probes de nos...

jueves, 22 de enero de 2009

Con k de kilo de K. K.

Jaz tiempu della genti dió en escribir Cantabria con K, asina: Kantabria. Era más radical.

Yo siempre preferí y sigo prefiriendo con C de circu. Es más actual.

miércoles, 21 de enero de 2009

Salvatore Quasimodo

Cáa unu está sólu en mediu la tierra
altrevesáu por un rayu de sol.
Y, de súpitu, anochez.

lunes, 19 de enero de 2009

Mark Anu

Es curiosu: el periódicu "El Mundo Hoy en Cantabria" pilla en juera de juegu a Mark Anu, consejeru d´esti el nuestru esgobiernu, y, onqui la madurera está àhi, a manu de toos, naidi, sacáos los periodistas del citáu periódicu, repito, naidi, ni tan desiquiera las agencias de prensa a las que se presupón equidistancia, han dichu náa, ni pa bien ni pa mal, cumu si Mark Anu no estuviera custionáu pola población de Cantabria dimpués de saber que, muy probablemente, haya robáu conas obras d´El Sopláu y col riqui-raque que se trái a cuentu del tresláu del Muséu de Prestoria de Santander.

En fin, paez que las subvenciones millonarias a los medios de comunicación qu´encubrin campañas cumu la de "Cantabria Innnnnnnnnnnnfinita" (sic) o la del Jubiléu, pagáas con dineru públicu, sirvin a Mark Anu, amás de plataforma publicitaria y de "crecimientu personal", pa tapar bocas y comprar voluntaes, está más que claru.

Por ciertu, "El Mundo Hoy en Cantabria" es el únicu diariu que no sólu no recibi publicidá estetucional (campañas cumu las de 0CO2 de mediu ambiente, ente bien d´ellas), sino que tampocu recibi, en contra de la lei, anuncios d´interés públicu (el de un concursu públicu pa ejecutar unas obras, por ejemplu), lo que preba que l´acosu o ningunéu a los medios no se reduz a tal o cual línia editorial (recordemos lo que pasó con La Rialidá o l´ostracismu al que está recluíu la edición cántabra de Diagonal, ambos enas antípodas ideológicas d´El Mundu), sino, simplemente, a si molesta enos negocios de los pulíticos de turnu o no: si no molestas, amás de dejate vivir, te dan dineru: un negociu reondu. Abora entiendo de qué vivi tantu canal de televisión local lamentable que sólu tien publicidá estetucional o periódicos cumu l´Alerta: tantu callas, tantu valis.

Daque agüel mal nel entornu de Mark Anu. Y no es sólu el su culu.

viernes, 16 de enero de 2009

Juera de juegu

Estoy intentando cazar cona cuchar un copu de máiz esmanáu que flota al débalu ena lechi. Tengo los ojos posaos nel cuencu lechi ya timpiu. Oyu un besu al airi. La mi chavaluca está enfrente, tamién almorzando. Levanto la vista agradecíu y no: estaba rechumpando la cuchar.

martes, 13 de enero de 2009

Repasu

A veer si lo entendí:

El material del muséu provincial de prestoria va a dir a un local de l´avenida de los castros, que es propiedá de un amigu de Marcano y compañeru de partíu pulíticu; d´aquí va a dir a los bajos del mercáu del Este, propiedá del aluntamientu de Santander; y d´aquí al juturu muséu de Cantabria, tuvía por jacer y que paez va pa largu.

Ya imagino jachas del neolíticu mejías con torques de bronce y estelas junerarias del medievu. Interculturalidá, dirá Marcano qué.

domingo, 11 de enero de 2009

Alternativa

A minudu escribo ena baza del váter, asina lo que no sal por un láu sal por otru.

jueves, 8 de enero de 2009

Rei de reis

Hoy es el cumpliaños d´Elvis. Tampocu me gusta esti rei.

Archivu del blog