martes, 27 de enero de 2009

Deconstruyendo a Mark Anu

La edición local d´El Mundu d´hui aclara el casu del muséu de prestoria de Santander. Ena seición "Cultura", qu´es onde tien d´estar. El Diariu Montañés, más qu´informar, da´l su apoyu a Mark Anu, cumu no pudía ser d´otru móu. Y lo jaz ena seición de "Cantabria" porque la de cultura resérvanla p´actos de relumbrón, premios, cumías d´hermandá, convocatorias de la Fundación Botín, ect.

He recibíu un corréu. Es de un lector d´El Diariu Montañés en digital. Disque anochi ya estaba la nuticia colgáa y qu´envió un comentariu que hui ya no está, que se lo han quitáu. El comentariu que al lector se li jaz censuráu es el siguiente:

"Lo de siempre: los consejeros no firman, los consejeros presionan a los técnicos para que éstos firmen lo que a los primeros conviene y luego poder lavarse las manos. Lo sé de primera mano. Lo de este hombre es de vergüenza. Y la foto, con las manos en los bolsillos, también."

Fírmalo Lín el Pejín. Mejor enos bulsillos que´enas arcas públicas, añado yo. En fin, queda dichu.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Gracias!

Lín

Rukaegos dijo...

Que uno de los responsables de que el Museo de Prehistoria de Cantabria siga siendo una de nuestras grandes vergüenzas culturales encima presuma de que las piezas están de viaje en viaje y de cajón en cajón ... Manda Eggs.

Archivu del blog