martes, 9 de diciembre de 2008

Banderola

N´internet son tan importantes los nodos d´enformación cumu los enllaces ente nodos. La configuración en rée d´internet me sirvi pa desplicar la mi opinión alredor de la banderola de Puertuchicu.

La banderola no pasa de ser un visaje provincianu. Unu más, al par, pinto´l casu, de los baños d´ola o los jueos d´artificiu en veranu. La banderola entra dientru del catetismu propiu d´esta ciudá y puei aceptase cumu inevitable. No asina la su relación cona esapaición de la estauta de Francu. Duel y muchu l´enllace ente ambos actos: l´ercimientu de la banderola y el tresláu de la estatua a un hangar. A naidi escapa que ambos van del ramal. El primeru mitiga el sigundu. La banderola es un bálsamu.

El catetismu pasa entós a ser otra cosa, trócase en neofascismu soterráu, un guiñu al núcliu duru heréu de la dictaúra y al que tantu debi o créi deber l´equipu de gobiernu del aluntamientu de Santander.

Es difícil sintise a gustu cona banderola de Puertuchicu. No arreprejenta sólu l´actual estáu democráticu y de derechu. Es un símbolu (del griegu symballo, "enllace") que tresluz el su pasáu fascista gracias al equipu de gobiernu del aluntamientu de Santander. La han emporcáu.

Por ciertu, Puertuchicu se me jaz que no es el topónimu uficial. Es Matías Montero Presente, creo qué. Lo que mos faltaba pal duru...

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Como suele ser habitual, acertado.

veceru dijo...

Y el alcalde dijendo que se quita la estatua para jacer una plaza "multifuncional" para que los sus votantes no camienten que es por la Memoria Hestórica ni porque alabancear a un dictaor quede mal. Noooooo, ellos nunca lo jarían. Es por lo de la multifuncional

Anónimo dijo...

http://www.labarored.org/reguelta/comunicados/2008/diciembri2008.pdf

Archivu del blog