lunes, 9 de junio de 2008

Fragmentu de Dineru de Steinbeck, nel blog L´Escurpión. Alejandro Gándara

Dineru:

A. Procesu de disolución del caráuter, puestu que no está vinculáu a capacidá personal ni social denguna. En rialidá, el dineru es un sustitutoriu del cárauter y habla por él.

B. Al su treviés sólu se ambiciona lo pusible, no lo deseable (es icir, lo güenu). Es virtualidá atal y, en destremu, locura que lleva a cudar que too se puei cambear con él, espenzando pol pasáu.

C. Ensin caráuter y en una atmósfera de virtualidá, los individuos pasan la su vida ensoñando posibilidaes pentásticas y cumu consecuencia se ensimisman. Esti ensimismamientu dilúi y esenfoca las relaciones conos otros.
D. Una sociedá con esta estructura de deséu es una sociedá violenta cara dientru y cara juera.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

¿"deseable" no debería ser "deseabli"?

Anónimo dijo...

Quizá sí, no séi. Las treminaciones en "-i" son jartu complicáas.

Yo treminu en "-i" siempre: monti, puenti, juenti y quiciás dellas palabras más de las que abora no tengo alcordanza.

El restu, polo general, jágolo treminar en "-e" por dos motivos: pa que no ruempa emasiáu col sintir castellanu y porque nel occidente de Cantabria (onde yo bebo) no es tan común cumu nel oriente (o urienti, en cántabru oriental).

Y aquí está la duda clave: tiramos pal occidente e intentamos arrimamos al estándar asturianu (calteniendo la nuestra particularidá) o tiramos en direición contraria cara l´oriente y construyimos un estándar utónomu d´unos y d´otros.

Cumu dicía al principiu, no séi.

Serrón

Anónimo dijo...

Just Doing Our Own Thing

Serrón

Archivu del blog